Monday 1 April 2013

Biadap

manusia yang biadap adalah manusia yang xtahu adab..susah sebenarnya bila kita bekerja melibatkan customer ni..kalu terlambat sikit xboleh,kalau ada problem tu, mungkin sesetengah ada yang faham..tapi yang selebihnya buat2 xfaham..aku xkisah sangat pon pasal customer cerewet sbb mereka lebih ada adab berbanding yang kurang ajar..ikut suke2 hati nak maki orang..mentang2lah kononnya mereka ada duit mereka buat kita mcm pencacai..aku xheran pon kalau tak bekerjsama dgn org mcm ni..ramai lagi orang lain..dalam ramai2 orang yang aku pernah deal, aku rase customer ni paling teruk aku pernah jumpa..tp org selalu kate "CUSTOMER ALWAYS RIGHT"..so ape yang aku boleh buat??? SABAAAARRRRRRRR... tp sabar aku tetap ada hadnya..kalau kau dah melebih2 xdpat tolong lah yer..aku bukan malaikat,aku pon manusia biasa..dah lebih had sendiri mau ingatlah..ini mmg kali terakhir lah aku nak berurusan dgn org mcm ni..lepas kalu adik beradik, anak kau, keturunan yang melibatkan kau aku mmg xnak berurusan lagi dah..ckuplah kitorang di hina mcm pemintak sedekah..mentanglah2 kitorang ni buat stiker...so ko nak anggap kitorang ni kuli..umor je dah tua tp pemikiran sempit mcm budak baru nak hidup..huh PANAS HATIIIII...



No comments:

Post a Comment