Wednesday 19 December 2012

Menyepi..

erm terasa lama gila dah xupdate blog..tula time orang nak ada blog aku pon sibukkkk nak buat jugak..tp smpai ke sudah blog sendiri xupdate2...orang lain punye blog jugak yang aku pi tengok..muahaha nasiblah kan..ni pon xtahu nak membebel ape..tapi saje tangan ni gatal nak menaip..so kite taip jela ape2 yang patut...memula bile bace blog orang rase erm bestnyer ada blog..bestnyer die tulis..klakalah,itulah inilah... sekali bile dah ada blog sendiri baru tahu susah ke senang nak memikir ayat ni..tekial2 aku nak tulis ape..tapi kalau orang tu memang dah sah2 banyak idea ape ada hal...wat lekk jer... pejam mata pon tengok blog dah berupdate..aku ni haaaaa,sejam baru sebaris ayat yang keluar..kalau letak kura2 kat highway pon dah smpai ke mana lah agaknye.. yang aku ni dok merangkak lagi nak memikir ayat..hahaha tula time sekolah malas nak praktis tulis karangan..sekarang ni kan dah susah...ehhhh macam lari topik lah plak tibe2 keluar karangan..haha belasah jela,kata blog sendiri, ada aku kisah kalau lari topik pon..hehehe 

No comments:

Post a Comment